top_girona1top_girona2La revista Top Girona, en el seu darrer número, dedica un reportatge a Bonet Advocat. El text que inclou la publicació és aquest:

Confiança, estabilitat i implicació defineixen a la perfecció el servei que ofereix Xavier Bonet a Bonet Advocat. L’avalen més de 25 anys d’experiència al costat de persones, empreses o organitzacions a les quals ha acompanyat des de la primera visita fins a la resolució del problema. Un problema que ha fet seu i ha entès com a propi amb l’objectiu de trobar la solució que voldria per a ell mateix. Amb empatia i un tracte proper i professional, Xavier Bonet prioritza l’obtenció del millor resultat per damunt de qualsevol altra consideració; està especialitzat en àrees com accidents, danys, divorcis, herències, negligències, reclamacions, responsabilitat civil…, entre moltes altres.

 

 

 

 

Xavier Bonet Perpinyà és un advocat amb més de 27 anys de trajectòria en la pràctica de l’advocacia.

Al llarg de tots aquests anys ha rebut la confiança de nombrosos clients que li han permès aprofundir i especialitzar-se en les diferents disciplines que actualment ofereix, amb resolució positiva i satisfactòria per als seus interessos en la pràctica totalitat dels assumptes plantejats, en prioritzar l’obtenció del millor resultat per damunt de qualsevol altra consideració.

El tracte proper i professional, absolutament imprescindible per a l’assoliment dels objectius cercats, es constitueix en una eina imprescindible per a la resolució dels diferents conflictes que tutela i defensa. La importància de la persona, empresa o organització i l’estudi rigorós del seu cas és la prioritat per aconseguir l’èxit que el client requereix i demanda.

No tot té cabuda en els tribunals, ni la justícia és una aventura que no cobri importants peatges, econòmics i personals, en cas de no obtenir la resolució esperada. Per aquest motiu, no entén un exercici de la seva professió que es pugui allunyar de les circumstàncies particulars de cada cas, per la qual cosa procura aconseguir la màxima empatia amb el client per entendre el seu problema com a propi, amb la finalitat d’obtenir la solució que voldria per a si mateix.